Sain sähköpostiin mainoksen bonuksesta, mutta niitä tuntuu olevan ihan älyttömästi tarjolla joka paikassa. Onko teillä kokemusta, kannattaako näitä edes ottaa vastaan, jos kierrätysvaatimukset ovat todella kovat? En haluaisi sitoutua mihinkään sellaiseen, mistä on vaikea päästä eroon myöhemmin. Jos tiedätte jonkun hyvän paikan tai tavan hyödyntää bonuksia järkevästi täällä, niin ottaisin vinkkejä ilolla vastaan, sillä haluaisin saada vastinetta rahoilleni ilman, että joudun pelaamaan päivät pääksytysten pelkästään vaatimusten täyttämiseksi.