Bonuksia tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista, mutta ne ovat usein täynnä hankalia ehtoja. En jaksa enää metsästää mitään ihmeellisiä tarjouksia, jos niiden kierrättäminen on mahdotonta. Onko täällä tarjolla jotain selkeää ja reilua, mikä oikeasti tuntuisi edulta, vai onko tämä vain peruskauraa muiden joukossa? Haluaisin kuulla teidän mielipiteenne siitä, onko tämä oikeasti kokeilemisen arvoinen tässä kovassa kilpailussa.